Departamentul de Relații Publice asigură transparența activității administrației publice locale și comunicarea constantă dintre Primăria Alter și cetățeni. În această secțiune sunt disponibile documentele publice emise, gestionate sau utilizate în activitatea curentă a departamentului.
Regulamentul de organizare și funcționare al Departamentului de Relații Publice
Organigrama și fișele de post aferente personalului din departament
Planul anual de comunicare publică
Strategia de imagine și comunicare externă a Primăriei Alter
Procedura privind relația cu mass-media și gestionarea comunicatelor de presă
Ghidul de comunicare cu cetățenii
(conține modalitățile de adresare a petițiilor, sesizărilor și solicitărilor de informații)
Formular de cerere pentru informații de interes public – conform Legii nr. 544/2001
Model de petiție/sesizare
Programul de audiențe publice și calendarul întâlnirilor cu cetățenii
Declarația privind transparența instituțională și angajamentul pentru comunicare deschisă
Comunicate de presă (arhiva pe ani)
Buletinul informativ lunar al Primăriei Alter
Acreditare jurnaliști și acces la evenimente publice – formular tipizat
Regulament privind organizarea conferințelor de presă
Set de identitate vizuală (siglă, culori, fonturi oficiale)
Procedura internă de gestionare a crizelor de imagine
Planul de comunicare în situații de urgență
Rapoarte trimestriale privind activitatea de relații publice
Evaluări interne ale eficienței campaniilor de informare publică