Relații publice

25 octombrie 2025

Departamentul de Relații Publice asigură transparența activității administrației publice locale și comunicarea constantă dintre Primăria Alter și cetățeni. În această secțiune sunt disponibile documentele publice emise, gestionate sau utilizate în activitatea curentă a departamentului.

1. Documente generale

  • Regulamentul de organizare și funcționare al Departamentului de Relații Publice

  • Organigrama și fișele de post aferente personalului din departament

  • Planul anual de comunicare publică

  • Strategia de imagine și comunicare externă a Primăriei Alter

  • Procedura privind relația cu mass-media și gestionarea comunicatelor de presă

2. Documente pentru cetățeni

  • Ghidul de comunicare cu cetățenii
    (conține modalitățile de adresare a petițiilor, sesizărilor și solicitărilor de informații)

  • Formular de cerere pentru informații de interes public – conform Legii nr. 544/2001

  • Model de petiție/sesizare

  • Programul de audiențe publice și calendarul întâlnirilor cu cetățenii

  • Declarația privind transparența instituțională și angajamentul pentru comunicare deschisă

3. Documente pentru mass-media

  • Comunicate de presă (arhiva pe ani)

  • Buletinul informativ lunar al Primăriei Alter

  • Acreditare jurnaliști și acces la evenimente publice – formular tipizat

  • Regulament privind organizarea conferințelor de presă

  • Set de identitate vizuală (siglă, culori, fonturi oficiale)

4. Documente interne (cu acces restricționat)

  • Procedura internă de gestionare a crizelor de imagine

  • Planul de comunicare în situații de urgență

  • Rapoarte trimestriale privind activitatea de relații publice

  • Evaluări interne ale eficienței campaniilor de informare publică

Primaria Alter © 2025. Toate drepturile rezervate